29 Ekim 2015 Perşembe

sevgilimle sex yaptım

Ellerimi göğüslerime attığımda sertleştiğini fark ettim. O kadar ıslanmıştım ki hemen amımı okşamaya başladım. Kendi am deliğimin kokusundan deliye dönmüştüm. Ben kendimi okşarken bir taraftan da abimin kızı nasıl siktiğini hayal etmeye başladım. Amımı parmaklıyor sonra da parmaklarımı yalıyordum. Bunları yapınca daha fazla dayanamadım ve titreyerek orgazm olmaya başladım. Ertesi gün pazardı ve ben de abim de evdeydik. Ben yataktan oldukça geç kalktım. Fakat abime karşı tavırlıydım ve o da bunu fark etti. Bana ne oldu diye sordu. Ben de sevgilinin ağzını kapat sikerken artık uyuyamıyorum deyiverdim. Kendim bile söylediklerime şaşırmıştım. Abim de benim söylediklerime şaşırdı ve benden özür diledi. Söylerim tekrar da gelmez dedi fakat ben itiraz ettim hata icra ettiğimı anlamıştım. Ayrıca benim de sevgilim vardı. Tam o sırada mevzu açıldı ben de kızma fakat abi ben sevgilimi eve getiremiyorum dedim. Abim de evet sen de haklısın dedi ama benim ne demek istediğimi de iyi anlamıştı. Ondan sonrasında daha da anlayışlı oldu ve istersen sevgilin gelip kalabilir dedi. O an abimin bunu kabullenmesine inanamadım. Her neyse o gece abim benim gönlümü almak için dışarıya çıkarmak istedi. Onun sevgilisi ve benim sevgilim de gelecekti. Her neyse o gece dışarıda eğlendik ve dördümüz de geri döndük. Sevgilim eve çağrı edilince kendisi bile şaşırdı. Abim eve gelir gelmez sevgilisini de alarak kendi odasına geçti. Onlar gider gitmez ben de sevgilimin dudaklarına yapıştım. İlk kez böyler bir şey yaptığım için sevgilim çok şaşırmıştı. Ben de daha ayaktayken önüne çöküp yarağını yalamaya başladım. Büyük bir siki var ve ben hakikaten onun sikini çok seviyorum. Ben yalarken sevgilim inlemeye başladı inleyince kendisi de utandı ama ben kendisini kasmamasını söyledim. Tabi o sırada abimlerin bizi dinlediğinden emindim. Derhal ayağa kalkarak sevgilimi çırılçıplak soydum. Sonrasında da kendim soyunmaya başladım. O sırada sevgilim hem beni izliyor bununla birlikte kendi yarağını okşuyordu. Hemen beni kanepeye oturttu ve amımı yalamaya başladı. Aslına bakarsanız ıslanmıştım o da yaladıkça daha çok ıslanıyordum. Sonrasında hemen ayaktayken yarağını am deliğime geçirdi. Bu heyecana biz de dayanamadık ve boşaldık. Sonra beni kucakladığı şeklinde yatağa götürdü ve daha önce abimlerden dinlediğim benzer biçimde beni sikmeye başladı. O denli sert düdüklüyordu ki çığlık atmaya başlamıştım yan odada olanlar umrumda bile değildi. O gece sevgilim tüm azgınlığımı aldı ve sabaha kadar bağlarırta bağırta beni boşalttı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder