29 Ekim 2015 Perşembe

her yerinden yalıyorum canım

Bazı akşamları kızlarla beraber oturduğumuz bir pastahane vardı. Adı aklıma gelse adını da söyleyeceğim fakat dilimin ucunda çıkaramıyorum, her her neyse orada oturur üzerinde çalışma yapardık bazı konuların. Aslına bakarsan vakasın başlamasına sebep olan o pastahaneye iyi ki takılıyormuşum. Hayatım süresince tekrar yaşayamayacağım anımın temeliydi o mekan. Bir gün dershane çıkışı yine o pastahaneye gittik kızlarla. Kız kıza takılıyor, dershanede ki yakışıklı adam Ayhan’dan bahsediyorduk. Ayhan fena şekilde yakışıklıydı, yani beni yatağa atsa sabaha kadar becerse şikayet etmezdim. Ayhan hakkında konuşurken kafamdan geçen fantazilerle amcığımın suyu akmaya başlamıştı. Pastahanede mastrbasyon yapıyordum, elimi atmıştım am deliğime oynayıp duruyordum. O gün giydiğim mini etek çok iyi olmuştu bundan dolayı. Fena şekilde azmıştım kendimi siktirecek birilerini arıyordum adeta. Birileri görür diye devam etmedim mastrbasyona ama inanın kendimi zapt edemiyordum. İçime azgınlık ruhu çökmüştü sanki. Ne yapsam kimi bulsam derken yan masadaki amca dikkatimi çekti. Amcanın bacakları tutmuyordu fakat dinç bir duruşu vardı. Yere düşen çakmağını almaya çalışıyordu, koşup çakmağını amcaya uzattım. Amca yüzüme gülümseyip teşekkür etti ve yaşlılık diyerek başladı mevzuşmaya. Aslında bu biçim konuşmalardan haz almazdım fakat amcanın mevzuşması beni etkiledi. Boşandığı karısından ve adamlarından bahsetti sonra, bende ağzım açık dinledim yakışıklı ama ayakları tutmayan amcayı. Amca susunca karısından neden ayrılmış olduğunı sordum. Aslına bakarsak bana neydi bilmiyorum fakat bunu yapmış oldum. Amca biraz tebessüm etti ve büyük problemlerı vardı dedi. Ne problemi diyince güldü amca. Seks kızım dedi. Nasıl yani dedim salaklığa vururmuşcasına. şu demek oluyor ki şey dedi, şey, benim takıntı birazcık büyük karım da senelerdir alamadı bir türlü dedi. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Ne kadar büyük amca ne kadar dedim. Ne yapacaksın kızım sen deyince amca derhal atak yapıp, belki ben alabilirim dedim. Alamazsın kızım sen, karım en çok 21 santimetre alabiliyordu dedi. Iyi mi şu demek oluyor ki amca senin ki kaç santim dedim. Gene güldü amca ve şoke eden cevabı verdi 26 santimetre. Ben bu yarrağı yemeliydim bu gün. Amca bi tecrübe edelim bir ihtimal ben alırım, zaten ben bugün yarrak isterim dedim. Kulağıma yaklaştı hadi sür dedi beni evime gidelim. Kızlara gidip amcanın ilaçlarını alıp geleceğimi söyledim, amca tek başına gidemiyormuş dedim. İhtiyarın sandalyesinden tutup başladım sürmeye. İki sokak ilerde bahçeli müstakil bir evdi bizim ihtiyarın evi . Kapıyı titreyen elleriyle açıp içeri sürdü arabasını. Derhal yatak odasına gidelim dedim. Sürdü öksürerek yine. Yatak odasının kapısının önünde durdu yaşlı adam ve hadi başlamış olalım dedi. Çıkardığı dalgası abartısız inmiş haliyle en az 20 santimetre vardı. Ağzıma aldım ama siki büyüdükçe ağzıma sığmıyordu. Hem kalın hem uzun olan bu sikin hayalini kurmak gerekirdi anca.İhtiyarın dev gibi siki bir canavar benzer biçimde dikildi karşıma. Hiç terettüt etmeden çıkardım kilotumu ve tek ayağımı tekerlekli sandalyenin el tutamaçlarına doğru atıp domaldım. Yaşlı insanın çehreına gelen amımı deli gibi yalamaya başladı. Parmaklarıyla alıştırma yaparken göt deliğime, götten sikmesinden çok korktum. Tükürükleyip sikini atla hadi aşkım dedi. Yavaşça sokuyordu fakat ben bu şekilde acı görmedim. ” ahhhhhhhhhhhh, ölüyorum yeter, sokma daha” derken, ” Anan gelse alamaz bu yarrağı, sen iyi mi alacaksın” diyordu sürekli. Anama laf söylemesine dayanamadım ve o hıçla ” sokkkkkkkk” kökle dedim. Insanın köklemesiyle gözlerim az daha yerinden çıkacaktı. Soktuğu yarağını abartısız söylüyorum göğüslerimde hissediyordum. Uzun süre gel git yapınca alıştım ve hepsini aldım ” Yok mu daha ” dedim. Amca “geliyorum aşkım diz çök” dedi. Ağzımı spermleriyle dolduran yaşlı adam. “kimi zaman uğra bana boşalayım sana” dedi ve ben ağzımı yüzümü temizleyip kızların yanına gittim. Kızlar neden geç kaldın diye sorunca, ” Büyük bir sorunla karşılaştım , yolda gelirken deyip saçmaladım. Onlarda anlamadı ama neyse. Yorumlarınızı temenni ediyorum devasa yarraklardan öpüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder